درباره Lots Of Hotels و خدمات ارائه شده اين شركت در زمينه گردشگري
نوشته شده توسط : بهروز اسدی

درباره Lots Of Hotels و خدمات ارائه شده اين شركت در زمينه گردشگري

شركت Lots of Hotels (به طور مخفف LOH) در سال 2002 به طور همزمان در دوبي و لندن شروع به كار كرد. اين شركت تبليغاتي قطبي مهم در صنعت گردشگري است. اين مجموعه در زمينه رزرواسيون آنلاين هتل ها فعاليت مي كند.
شركت Lots of Hotels (به طور مخفف LOH) در سال 2002 به طور همزمان در دوبي و لندن شروع به كار كرد. اين شركت تبليغاتي قطبي مهم در صنعت گردشگري است. اين مجموعه در زمينه رزرواسيون آنلاين هتل ها فعاليت مي كند. Lots Of Hotels در واقع شاخه اي از بزرگترين آژانس مسافرتي آنلاين استراليا به نام Webjet است. انتخاب دوبي براي محل قرارگيري شركت از بابت نزديكي و سهولت ارتباط با منطقه ي خاورميانه و آفريقا است كه همواره در زمينه ي گردشگري از پتانسيل زيادي برخوردار بوده است. انتخاب لندن هم به عنوان محل دائمي ديگر شركت به دليل سهولت و سرعت انجام امور مالي و بانكي در آن ناحيه است.
هدف اين شركت در اختيار گذاشتن اطلاعات و عكس هاي هتل هاي زيادي در تمام نقاط دنيا است. اين اطلاعات به ساده ترين روش ممكن در دسترس مخاطبان و مشتريان قرار مي گيرند. علاوه بر سادگي دسترسي به اطلاعات مذكور، تمامي آن ها بايد به روز باشند. اين شركت تمامي اطلاعات لازم براي انتخاب محل اقامت را در اختيار متقاضيان قرار مي دهد. سطح كيفي هتل ها از 1 تا 5 ستاره تغيير مي كند. اطلاعات اقامتي Lots Of Hotels در بر گيرنده عكس ها و توضيحات بيش از 200000 اتاق در تمام دنياست. منابع اين شركت راجع به هتل ها با توجه به امتيازات داده شده توسط مشتريان جمع آوري شده است. مشتريان با مقايسه هتل هاي مختلف مي توانند تصميم بگيرند كه در چه فصلي از سال و به كجا مي توانند راحت تر سفر كنند.
Lots of Hotels بر اساس آمار خود روزانه يك ميليون اتاق را در اكثر نقاط جهان به صورت آنلاين براي اجاره ارائه مي كند. اين اتاق ها در بيش از 22000 هتل آپارتمان و 5000 هزار هتل كنار دريا و هزاران هتل ديگر واقع شده است. مجموعه ي Lots Of Hotels شامل 15 شعبه در دنياست. Lots of Hotels از وب سرويس هاي آنلاين XML استفاده مي كند كه در بالا بردن سرعت خدمات آنلاين شركتشان نقش بسزايي داشته است.





:: برچسب‌ها: رزرواسیون آنلاین , آژانس مسافرتی آنلاین , وب سرویس های آنلاین xml , ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: